Advertisement

דוריה למפל כאן 11 - ברור שחובה לדווח על חקירות נתניהו אבל הכל ×–×” עניין של נימה גם התקשורת יכולה לעבוד על תיקון עצמי ידיעות אחרונות : הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

דוריה למפל כאן 11 - ×'רור שחו×'×" ל×"ווח על חקירות נתני×"ו א×'ל ×"כל ×–×" עניין של נימ×" ×'ם ×"תקשורת יכול×" לע×'ו×" על תיקון עצמי ×™×"יעות אחרונות : הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. בתוכנית יבדוק זהר כיצד מנצלים פוליטיקאים את הרשתות החברתיות. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך. המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור.

לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: אחרי שנתיים וחצי בתפקיד, למפל תפרוש בסוף אוגוסט ■ טרם ידוע מי תחליף אותה בתפקיד. הכירו את דוריה למפל, האחת שנבחרה להיות הפנים של מהדורת החדשות של כאן 11. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

×
×"ורי×" למפל ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
מבית תאגיד השידור הישראלי, תאגיד סטטוטורי ישראלי שהוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, לשם החלפתה של רשות השידור שנסגרה. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד.

דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל.

דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה: מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. למפל, שמאז 2017 נכללת בין מגישי המהדורה המרכזית של חברת החדשות, תחליף את גאולה אבן־סער. הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות הריאיון במהדורת כאן 11 עם אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו שירה איסקוב לעיני בנם, התנצלה המגישה דוריה למפל בתום המהדורה: לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים.

×
×"ורי×" למפל מי את ×"×"יפסטרית שמפר×'נת לנתני×"ו מערי×' from images.maariv.co.il
המחליף את הערוץ הראשון של רשות השידור. אגב, המגישה האחרת של המהדורה עוד פחות מציאה ממנה. דוריה למפל תגיש את מהדורת החדשות של כאן 11 מחודש מארס. מגישת מהדורת החדשות של כאן 11 דוריה למפל נכנסה היום (שני) לבידוד לאחר ששהתה בקרבת עורך לשוני שאובחן כחולה בנגיף הקורונה בדסק של תאגיד השידור הציבורי. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. מגישת חדשות הערב בכאן 11. סדר יום עם קרן נויבך. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום:

״זו הייתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי.

מתנצלים בפני שירה ובנה וגם בפני הצופים. דוריה למפל במשדר הבחירות של חדשות כאן 11 / צילום: דוריה למפל, כאן 11, תאגיד השידור הישראלי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. הייתי אפילו אומר שהיא ההיפך הגמור מרינה מצליח. מגישת מהדורת החדשות המרכזית בכאן 11, דוריה למפל, הודיעה היום (שלישי) כי תפרוש מתפקידה בסוף חודש אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי. כאן 11 | הכוכבת והיוצרת של המפקדת, אלונה סער ועטרה פריש, מספרות על ההצלחה, החרדות ועל המעריצים שמצדיעים להן. הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. העבריין המורשע שהמליך את שלום כהן מתנהג כפרא אדם, כאחד שיש לו המון מה להסתיר, כאחד שלא עומד בלחץ, וכאחד שלא יכול להתמודד עם ביקורת. סדר יום עם קרן נויבך. מיכל רבינוביץ' מחליפה אותה פעם בשבוע. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון?

בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. התייחסות לאירועים בארצנו עשיתי את זה נכון? 0 ответов 0 ретвитов 0 отметок «нравится». לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. את למפל יחליפו מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק בהגשת 'חדשות הערב', עד לסיום תקופת הבידוד המניעתי.

×
×"ורי×" למפל מי את ×"×"יפסטרית שמפר×'נת לנתני×"ו מערי×' from images.maariv.co.il
הכתבים וצוותי השידור יתפרסו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. ^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. אני רוצה להודות למנהליי ולע. © צילום מסך דוריה למפל כאן 11 דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות בתאגיד כאן, הודיעה כי תפרוש מתפקידה בסוף אוגוסט, לאחר שנתיים וחצי בלבד בתפקיד. ערוץ כאן 11, הערוץ המרכזי של תאגיד השידור הישראלי. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. שמחה שהייתה לי הזדמנות לעבוד לצדכם ומצפה להמשך.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

הערוץ משדר בעיקר חדשות, אקטואליה ותכניות בנושאי תרבות. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל רצינית, מכבדת, מנומסת, נותנת לדבר. בין העובדים שנאלצו להיכנס לבידוד גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. מכאן נמסר בתגובה, כי מבדיקה שערכנו עולה כי מספר עובדים בדסק החדשות שהו ביום שלישי שעבר בסמוך לעובד שנמצא חיובי לנגיף הקורונה זמן ממושך של מעל 15 דקות. דוריה למפל דווקא הגונה בדרך כלל. לחץ כאן לקבלת קוד להטמעה. לפני שהגיעה לתאגיד השידור הציבורי, הייתה למפל מזוהה עם חדשות הלילה ששודרה בערוץ 2 ועברה בהמשך לרשת. יצחק הרצוג, יור הסוכנות היהודית בראיון עם צביקה קליין, עיתונאי מקור ראשון. זו הסיבה העיקרית לרייטינג הירוד של המהדורה הכי טובה מבחינה מקצועית. אחרי שנתיים וחצי בתפקיד מגישת מהדורת החדשות המרכזית של תאגיד השידור כאן 11, דוריה למפל, המגישה הראשית של הערוץ, הודיעה על למפל תסיים את תפקידה בסוף חודש אוגוסט. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

^ דוריה למפל תגיש את המהדורה המרכזית ב'כאן' במקום גאולה אבן־סער, באתר הארץ, 3 בינואר 2019 דוריה למפל. היום (שלישי) דוריה למפל הודיעה כי היא פורשת מתפקידה כמגישת החדשות הראשית של כאן 11, למפל אמרה:

Posting Komentar

0 Komentar